🌊 Soła: 263 cm NORM ➡️ stab.

Najnowsze aktualności z Oświęcimia i powiatu oświęcimskiego

wtorek, 19 sierpnia 2025 |
Oświęcim Online oswiecimonline.pl
(6)

KRAKÓW. Regionalna Port Lotniczy Kraków Airport obsłużył 9 milionowego pasażera

„15 grudnia 2023 r. na długo zapisze się w historii naszego lotniska.” – powiedział Radosław Włoszek, prezes...

KRAKÓW. Regionalna Port Lotniczy Kraków Airport obsłużył 9 milionowego pasażera
KRAKÓW. Regionalna Port Lotniczy Kraków Airport obsłużył 9 milionowego pasażera

„15 grudnia 2023 r. na długo zapisze się w historii naszego lotniska.” – powiedział Radosław Włoszek, prezes Kraków Airport.

„Tuż przed świętami Bożego Narodzenia jako pierwszy port regionalny w Polsce osiągnęliśmy  historyczny wynik – dzisiaj obsłużyliśmy 9-milionowego pasażera. To znakomita okazja, by złożyć podziękowania wszystkim, którzy do tego sukcesu się przyczynili : przede wszystkim  drużynie Kraków Airport oraz całej branży turystycznej Krakowa I Małopolski,która po pandemii wytrwale  pracowała nad odbudową potencjału naszego regionu.

 Cały czas pracujemy nad siatką połączeń na przyszły rok, dzięki której – jak pokazują prognozy – przekroczymy barierę 10 milionów pasażerów”. –  dodał Radosław, Włoszek prezes Kraków Airport. 

9-milionowym pasażerem okazała się Pani Edyta, która wraz z synem Mikołajem  #PROSTOzKRAKOWAudała się do Abu Dhabi z  z Wizz Air, jednym z bazowych przewoźników Kraków Airport.

Na krakowskim lotnisku witali ich: Ryszard Pagacz wice-wojewoda Małopolski,  Łukasz Smółka, wice-marszałek Województwa Małopolskiego, Grzegorz Biedroń, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Rada Nadzorcza MPL na czele z Wandą Kułaj, Grzegorz Gogola, prezes Hilton Garden Inn Kraków airport oraz Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

Pani otrzymała  szereg okolicznościowych prezentów: od Kraków Airport walizkę, czytnik kindle, voucher do Bussines Lounge, a także – voucher na weekendowy pobyt w hotelu HGI Kraków Airport oraz zestaw upominkowy od Lagardere Travel Retail Polska.

W terminalu pasażerskim od rana trwa akcja okolicznościowa dla wszystkich pasażerów Kraków Airport. Pracownicy Need Help rozdają pasażerom brandowane cukierki, a w co 9 cukierku jest wygrana (kody rabatowe w punktach partnerskich: MPL Services, Lagardere Travel Retail Polska, Hilton Garden Inn Kraków Airport oraz gadżety Kraków Airport).

Kraków Airport

Źródło: Oświęcim Online

Oceń artykuł

/5 ( ocen)

Komentarze

Dodaj swój komentarz

Pozostało: znaków

Pozostało: znaków

Przesuń suwak w prawo, aby odblokować

Przesuń w prawo → ✓ Odblokowane
Weryfikacja zakończona pomyślnie!

Brak komentarzy. Bądź pierwszy!

Ładowanie komentarzy...